Elon and the Divine Proof
Thoroughly explore every part of this beautiful, mysterious beach. Use all of Elon's skills to perform acrobatic jumps, spins, wall jumps and, above all, his ability to glide without getting tired. You can reach high, distant and dangerous places. Prologue: A young teenager called Elon. An adventurous soul, always looking for thrills. He was known among his friends for his daring stunts and fearless attitude. Inexplicably, Elon found himself on a beautiful island, surrounded by lush vegetation, crystal-clear waters and ancient ruins. But what caught his attention most were the hamburgers. Driven by curiosity, Elon embarked on a mission to collect all the hamburgers scattered around the island. * Art image (cover, icons and background) for illustrative purposes only.