Elite Dangerous: Deluxe Edition
Elite Dangerous: Horizons is becoming FREE for all players on 27 October 2020 via an update to Elite Dangerous. The separate Horizons expansion will be removed from sale on 26 October 2020. Players who own Elite Dangerous: Horizons before 27th October 2020 will receive an exclusive Azure paint job for all ships in game. The Deluxe Edition is the perfect way for new Commanders to experience everything Elite Dangerous has to offer. This bundle includes the base game Elite Dangerous, Elite Dangerous: Horizons, and 8400 (+420 Bonus) ARX, which can be spent on a collection of in-game customisation items for your ship and/or Commander.