RATING PENDING LIKELY MATURE 17+
This the Network Test Version of ELDEN RING. The test servers will be open during the following 5 sessions: Session 1: Friday 11/12 3:00AM - 6:00AM PST Session 2: Friday 11/12 7:00PM - 10:00PM PST Session 3: Saturday 11/13 11:00AM - 2:00PM PST Session 4: Sunday 11/14 3:00AM - 6:00AM PST Session 5: Sunday 11/14 7:00PM - 10:00PM PST A Network Test is a service where players act as testers by playing the game before the game launches. The purpose of the Network Test is to improve the overall quality of the final game.