Edgar Poe: Hidden Object Detective Games
Do you know who created the popular “detective” genre and whose achievements in literature still remain an unsolved mystery? We invite you to plunge into the mystical atmosphere of Edgar Allan Poe’s famous story, The Fall of the House of Usher! Feel like a detective unexpectedly caught up in the most mysterious and unusual investigation! Help Roderick Usher, who’s acting weird, or solve his mystery. Your curiosity and investigative spirit will overcome the mysterious mess of the gloomy rooms of the House of Usher and its environs. This mysterious and complex story challenges you! Features of the game: - Atmospheric locations contain several sets of hidden items and clues. Re-play in an engaging way! - Among the classic locations, you’ll encounter 360-degree panoramic ones - The plot is creatively redesigned and made even more exciting! - Build a collection of rewards for successfully completing locations in a variety of modes!