Echo Weaver Demo
Can you master time itself? Echo Weaver is a time loop metroidBRAINia where time is your best resource and secrets are your only upgrades. You're the last of the Weavers, a remnant of a ruined society trapped in a glitching time loop. The Congregation set out to explore the stars and find paradise. What they found instead has led their utopian project to ash and cinders. Can you master time itself to unravel the conspiracy at the heart of Provenance? To track down leads in your quest, you'll need the help of crafty characters stuck just as deep in the time loop as you are. A sentient advertisement AI in the form of a cute cat. A rebellious leader trying to protect survivors of Provenance's Collapse. A wicked cleric evangelizing the doom of Provenance to any who might listen. Can you master time itself to free all those trapped in the confines of eternal repetition? Fine tune your skills to blaze through new routes, harvest potent echoes, and exploit time as your most precious resource. Unearth powerful secrets to reshape the timeline and master the loop, turning your prison into your salvation. Can you master time itself to chart the perfect path through a world determined to end you? Can you master time itself...