Dungeons of Shalnor
"An Eye for Immortality… What a terrible price to pay for such a terrible curse!" Dungeons of Shalnor is a tactical Roguelike game. It features a Turn-Based combat along with a "Turn the camera" mechanic that also turns all monsters and projectiles, causing interesting outcomes such as: Monsters walking into traps; or attacking one another. There are many different types of monsters, and each move and behave differently in puzzle-like patterns. Every time you die, your gold is transformed into Ghost Coins, which can be used to purchase permanent Upgrades in the Spirit Shop.