Dungeons and Ducklings
An evil Lich has tainted Mama Duck’s beloved pond and kidnapped her ducklings! Arm up and beat him once and for all in this QuackMan roguelite - storm through dungeon mazes to rescue her family! With classic arcade controls and a twist - an attack button that lets you smash walls and enemies – you’ll fight back against the Lich and his army in no time! - Forge your own path through the maze; - Battle massive bosses and fight back a wide variety of undead minions; - Make animal friends; - FASHION DUCKS! Compose gear combinations for Mama Duck and her duck-chain!