Duck Life: Battle
The ducks are back, but this time they're angrier. Forget racing, now it's time to battle! NO FEATHER WILL BE LEFT UNRUFFLED! Create, train and equip your duck fighter and watch it waddle its way to the top Train your duck's power, health, defence, speed, and special attack abilities in 25 brand new mini games. Explore the world battling other ducks, entering tournaments and completing quests to become the greatest duck battler of all time.