Drone Gladiator
Distant future… New era of gladiators battle shows has come, era of robots! And you have a chance to participate in it! Drone Gladiator is an arena shooter, where you upgrade your drone, fight giant bosses and participate in random events. You will be send to the abandoned planet as one of the participants of the show. Your goal is to survive as long as possible, fighting hordes of robots and their generals. Upgrade your drone with different modules: distance weapons, melee weapons, shields, ability and tech modules. Choose what fits your playstyle. Take the challenge and come out victorious from a machine-oil bath with deadly robots! Become a champion of the show, full of robo-brutality. Morituri machina te salutant!