Drift Legends
The ultimate drift racing experience in the most realistic 3d drifting game around. Drive legendary drift cars on different tracks, beat records, take part in different drift racing events, rise from Beginner to Professional League driver. Features: - Realistic physics, simulating every aspect of car behavior - Drive more than 50 powerful and exciting, highly detailed 3d drift cars - Customize your racing cars with exclusive paint jobs and rims - Realistic engine sounds for every car give real drifting feeling - Turbocharger, gearbox and tires sounds - Every car behaves differently, feel the power and weight, find your balance - Drift on detailed tracks with different layouts - Career mode allows you to get more car drift experience, complete achievements and unlock powerful secret cars - Win special cars and tuning parts in Daily Events! - Drift race replay video, filmed by drone - Realistic 3D graphics Join our exclusive drift racer club, pick the fastest car and experience a real drift starting from beginner level rising up to expert. If you're a car enthusiast, this game is definitely for you. Take part in the most epic drifting race of all times!