Donut Dodo Demo
Tough as nails and no continues, do you have what it takes? Donut Dodo is a light-hearted arcade game, reminiscent of the beloved classics from the early 80's that we still cherish to this very day. You play as Baker Billy Burns, who has to run, jump, and climb to outwit Donut Dodo and his bunch of clueless minions. Your goal is to collect all donuts in each level, in the best possible time! Will you top the high score table today? Come and join the fun!