Disgaea 4 Complete+
When the ruling powers of Hades are revealed to be corrupt, Valvatorez must spark a rebellion to bring them down! Armed to the teeth with dynamic, over-the-top gameplay and a horde of special features, this is the ultimate Disgaea!