Digimon Survive Month 1 Bonus Pack
The Month 1 Bonus Pack contains the following: - Trainable unit, Extra Monster: Guilmon Guilmon is a Free Monster, requiring Evolution items found through exploration or battle to evolve it. Note that Free Monsters cannot be devolved after evolution. - HP Support Equipment Equipping on a monster grants the following effects: HP recovery every turn and Battle Backup+.