Diamond Hands: To The Moon
Diamond Hands: To The Moon is a deceptively simple yet brutally challenging platformer where your mission is clear: get to the moon. Move left, move right, jump, that’s all you’ve got. But mastering your jump strength is key to landing on those elusive platforms and climbing higher. Only the most determined apes will make it to the top and earn the legendary title of Diamond Hands, along with rewards beyond their wildest dreams. Apes alone… weak. Tackle the challenge solo for the ultimate test of skill, or bring a friend in local split-screen co-op and climb together!