Death By Scrolling
Welcome to Death By Scrolling, an action game set in the chaotic depths of Purgatory, inc. now under new management! Choose your character—each with unique perks and abilities, and race upward through endless levels. Battle bizarre monsters, dodge death itself, and collect gems to pay the Ferryman’s exorbitant fee! With each screen inching upward, time is never on your side. Outsmart the Reaper, grab power-ups, complete quirky side quests, and shop from vendors mid-run. Stay alive, pay your dues, and maybe, just maybe, you'll cross that river. Choose your hero. Outsmart death. Outrun scrolling. Earn your passage. Are you ready to survive Purgatory, inc.?