Dead Rising Deluxe Remaster Demo
Boundless freedom, endless brutality! Dead Rising, one of the most iconic zombie games ever made, returns with the power of RE ENGINE! The unique gameplay remains intact, but the graphics, sound, and playability have all been greatly improved! This demo lets you play from the start of the Dead Rising Deluxe Remaster. *Some aspects may differ from those of the full version. *The saved data from the demo version cannot be transferred to the full version. Dead Rising is back and it's looking better than ever! The original game has been given the full "Deluxe Remaster" treatment! The Dead Rising series is known for its relentless zombie slaughtering action, where you have to fight for survival against hordes of zombies. This is the first game in the series, and it's been given a full graphical overhaul. It's now also fully voiced, supports auto-saving, and has various other quality of life improvements for an even smoother gameplay experience. Experience the boundless freedom and endless brutality for yourself!