Dead Island: Riptide Definitive Edition
Continue the story of the Outbreak and see another Paradise gone to Hell - fully remastered. Paradise gone to Hell! Welcome to the Zombie Apocalypse experience of a lifetime – and now more beautiful than ever. Caught in the midst of an epic zombie outbreak on the tropical island of Banoi, your only thought is: Survival! The Dead Island Experience Smash heads, crack skulls, and slice ‘em up with visceral astounding melee combat and true story-based 4 player co-op in a sprawling open world just waiting for exploration. Including all previously released DLC.