Dead eat dead
Mutated virus of rabies turned population of your town into dangerous zombies. Your motorbike is out of fuel and you desperately need to leave the zone of contamination. Get your shotgun, collect supplies and spend munition carefully. You can push forward boxes and barrels or move blocked cars and use them against the infected or groups of marauders. Watch out for shaking garbage cans. They can hide a supply or an ambush. It is better to be stealth and escape from the enemies.