DayZ - Experimental
You are playing the Xbox Experimental branch, a pre-release version of DayZ. Content and technology are subject to change, some platform and game features might not work correctly, and might crash. This branch comes with a limited technical support. Additionally, the server capacity is limited, which can lead to long queues. You can report issues on feedback.bistudio.com and share your experience on forums.dayz.com. Thank you!