Day of the Shell
Day of the Shell is a fast-paced tactical roguelite, where each turn is played in a single click. The gods have brought down their wrath on humanity, and only a few remote islands remain. A lonely monster huntress has risen to challenge and appease the gods, traveling through what's left of the world. FEATURES - One Click, One Turn: Tactical choices are made with a single click, making gameplay simple and dynamic while maintaining strategic depth. - Explore the Islands: Survive against monsters and collect treasures on each island to open its portal. Will you be able to reach the heart of the Islands and destroy the Shell? - Shape Your Destiny: Combine the powers of the many Warden's blessings to fight your enemies. Different variations and combinations will allow you to create a unique playstyle for each game. - Death is Part of the Adventure: With each death, you return to your home island, where you can permanently upgrade or consider your strategy for the next day.