The Games on Demand version supports English, French, Spanish.Dark Souls is an action RPG (role playing game) set in a rich, dark fantasy universe. Tense dungeon crawling, fearsome enemy encounters and groundbreaking online features combine for a truly unique RPG experience. Dark Souls breaks down barriers with a seamless world design that encourages exploration and fosters an adaptable gameplay experience. The unerring foundation of challenge and reward will engulf you and offer an unparalleled sense of achievement.