Dahlia View Demo
Sometimes it takes a nightmare to wake a place like Dahlia View. Lead the investigation into a missing child and discover the dark secret of Dahlia View in this story-driven observational thriller from the creators of The Occupation and Ether One. Dahlia View is a gripping observational thriller set in 1950s England. When 8-year-old Charlotte May is reported missing from Dahlia View, retired detective Robert Conway searches for the truth behind her disappearance, observing his neighbours from his apartment window and questioning their behaviour. As suspicions escalate, Conway launches his own investigation into Charlotte May's disappearance, following leads, uncovering new evidence and piecing the case together on an unpredictable path to the truth. Game Features: A tense thriller Experience a tense and emotional story in an all-new detective thriller from White Paper Games, the creators of The Occupation and Ether One. Observe Explore Dahlia View, solve puzzles and investigate residents to discover new evidence, profile suspects and piece together your investigation. Solve Puzzles Lead the investigation into a missing person as Robert Conway, a retired detective living in Dahlia View. Investigate Observe the actions of Dahlia View’s residents to uncover clues, study suspicious behaviour and gain new leads.