CRYGHT
Get crystals! Over 130 stages! ■Controls B button The game screen jumps for the player. The menu screen and title screen are decided. A button The player attacks the game screen. Y button The game screen will dash when the player is acquiring the item. L button The game screen is guarded. You can negate the damage from the enemy. The movement speed will decrease while you press it. R button The game screen resets the viewpoint. Cross button / right stick Move the viewpoint of the camera. Left stick Move the character. Start button / Select button On the game screen, open the menu screen. The purpose of the game The purpose is to get the crystals that are on stage. [Game screen] HP ・ ・ ・ There are 3 lives. If you hit a damage gimmick, an enemy, or fall off the stage, it will be reduced by 1. When all are gone, it will be revived at the beginning of the stage. [Menu screen] Continue Resume the game. Restart Moves to the initial position of the current stage. back to Title Returns to the title screen. Press the L button to see hints on the position of gimmicks and crystals on the stage. [title screen] Use the left and right buttons to change the stage. Press the B button to start the stage. ◆ Item introduction Wings Two-step jump shoes Dash and aerial jump after dash ◆ Gimmick introduction Ruby The key to displaying crystals and gimmicks. There are multiple on the stage. Spring A gimmick that improves jumping power. There is also a 3-step jump spring. enemy You can defeat it by attacking. There is a type that revives after a certain period of time. The type that does not revive is the key to displaying gimmicks such as crystals. [Tips for capture] ・ If you fall from a high place, you will be damaged. ・ Be sure to get the item. ・ Collect all rubies. -Crystals will appear if you defeat all enemies that do not revive. ・ You can jump after aerial after dashing.