Cricket 22 The Nets Challenge
Get an exclusive first look at Cricket 22 in action! As a bonus for pre-ordering, you’ll be able to get access to this hands-on experience with the new batting and bowling features that you’ll be playing with in the game. Get a feel for the unprecedented accuracy and authenticity that will be at your fingertips with both bat and ball. - Be first to test drive both batting and bowling! With the Cricket 22 The Nets Challenge, you will be able to drop into the iconic MCG for the full nets experience. Test your mettle in batting against spin and pace bowling, or work on your bouncers, yorkers, or leg breaks. - Online leaderboards Play a batting mini-game for points, and score that early Cricket 22 victory by placing yourself on a global leaderboard. Go for weekly glory in the leadup to the full game release, and compare your best efforts with your friends via the dedicated friends leaderboard.