Cosmorons
Greetings, cosmic conquerors! We present to you COSMORONS, an old-school futuristic shooter about comedic robot drudges conquering the cosmos with outlandish weapons & hijinks galore. To achieve ultimate glory, grapple, shoot, and drill your way to galactic domination. New areas bring big rewards, but drastically increase in difficulty. This dynamic game combines arcade survivor shooter gameplay with innovative movement systems, delivering endless excitement for players of all ages! Swing through gravitational fields, slingshot from asteroid to asteroid, and upgrade adaptive weapons and abilities to blast through enemies! Navigate the stars to procure glory in this vibrant, energetic world!