Cosmetic Pack 3
These cosmetic items let you customize the look of your exosuit to your heart’s content! Contains the following content: Cosmetic Pack 3 This pack contains the following Exosuit Skin / Decal / Emote / Stamp / Charm in the order listed. Deadeye Alpha Deinonychus Body Set Deinonychus Body Warning: Bitey Roar Engaging target! Chomposaurus Zephyr Alpha Fire Dragon Set Fire Dragon Cloud Dragon The Influence Come get some! Mini Dragon Roadblock Alpha Big Bunny Set Big Bunny Button Rabbit Shoulder Shrug I got your back! Weary Rabbit Barrage Alpha Mystic Set Mystic Explosive Altar On the Floor It is HOT. Skull Talisman Witchdoctor Alpha Overlord Set Overlord Ritual Icon Upstream The doc is in! Pendant of Power Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.