Commander Cherry for Kinect
TAKE A PHOTO OF YOUR BODY YOU CAN WALK ON! Welcome aboard, cadet! Help Commander Cherry on his adventure and get creative with your body! You play the game using Kinect and a gamepad simultaneously. Play solo or coop with a friend! The downloadable version of this game supports English..