Collapsed
Collapsed is a post-apocalyptic roguelike action-platformer. Hunt your prey through vast procedurally-generated levels filled with tough enemies, useful loot and experience points. In Collapsed you play as one of 4 unique Hunters who have to track down their prey. Each one has its own set of abilities, skills and combat style. You’ll have to travel through hazardous procedurally-generated levels, fighting dozens of enemy types and challenging bosses. This post-apocalyptic world is filled with useful items, that you’ll combine to gain new traits, and with experience points, you’ll invest in a vast skill tree. And you won’t lose all of your precious treasure when you’ll die! You’ll die a lot, and start from the beginning each time – but all of your loot and items are carried to your next run.