Classic Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Guile, Blanka, Dhalsim, Gen, and Fei Long. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.