Clash
Clash is an indie game developed in Denmark by the tiny indie studio FennecFox Entertainment. Clash is a fast paced four player fantasy arena fighter. The main focus of the game is to defeat your friends in a couch gaming manner. Each player has 2 combat options: A magical shield block and a dash attack. There are different game modes that have different objectives for players to compete against each other. Spice things up with the adjustable gravity, attack length, score amount and a ton more adjustables!