Christmas Fever!
Christmas Fever! is a classic 2D platformer with extra powerups. Complete 64 different levels with an update for 2022! Holidays are approaching, so get in the Christmas mood by playing Christmas Fever! Explore a wonderful Christmas world with a Snowman and Santa's crew. Help Santa collect coins for gifts. Avoid monsters and traps, collect gifts with specials powers to reach previously inaccessible places. Special Powers: - transformation into a snowball - super speed - dash jump - wall walk Attention! If you can't see the platform, you can look around with the Q key on your keyboard (B on the gamepad).