Chess Infinity: Treasure Island game pack
Sail into Chess Infinity’s Treasure Island, where the world of chess meets the beauty and adventure of the Caribbean. Play your way through four breath-taking, sun-soaked locations, from the deck of a pirate ship to the golden sands of a secluded beach. You’ll get to enjoy playing with an exquisitely hand-crafted chess set that transforms before your eyes—from humble carved wood to luxurious gold-leafed ivory. Also included in this game pack are exciting new events in Tour Mode. Face off against 5 new opponents, each bringing their own cunning strategies to the board. Complete targets and unlock items that let you customise your journey even more.