Checkers+ : Draughts Game For PC & XBOX
Checkers+ is a classic board game in 3D view (Can be rotated 360°) . Also known as draughts, One of the most played board games, the game has 2 modes : PVP and PVE : ā PVP : You vs your friend or family šŖ (playing locally). ā PVE : You vs A.I š¤ (Medium Level of difficulty). š Added rules (Brazilian Checkers , Portuguese Checkers, Russian Checkers , American Checkers). š No advertising, No collection of personal data, No in-app purchases, no Internet required and no useless extra features, only the pure juice of an amazing Checkers Game! āļø PC & XBOX .