Character Bundle 2
Find your favorite character with Character Bundle 2! Character Bundle 2 features: Chiara, Hart, Rozzi, Adriana, Shoichi *Note: If you have already purchased a character featured in Character Bundle 2, A-Coin for that character will be sent to your mailbox. How to receive Character Bundle 2: At the main menu click STORE. Select the DLC tab. Please press the "Receive goods" button.