Cats and Seek : Osaka
A hidden object game with plenty of meowing loaves of joy to discover! Look around – up, down, left, right… Because you’ll never know where you might find a friendly cat face :3 Features: - 300+ cats to find - Customizable game colours - Three levels - Two game modes – play normally or race against the clock!