Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
From what started as a tiendita on a street corner in northern San Rafaela, Raúl, or “Papá Plomo”, and his wife Gloria built an empire dealing in blood, bullets, and, still, the occasional banderilla. Unlocks access to a set of 5 Lieutenants and their unique abilities that will aid you in your conquest.