Capcom Collab Pack
A special "Capcom Title Collaboration Pack" featuring a collection of collaboration items with Capcom titles is now available! These cosmetic items let you customise the look of your exosuit to your heart’s content! Contains the following content: Zephyr Street Fighter Set - Guile (Zephyr: Exosuit Skin) - Turtling Guile (decal) - Somersault Kick (emote) - You lost… (stamp) - Comb (charm) Vigilant Street Fighter Set - Chun-Li (Vigilant: Exosuit Skin) - Shadaloo (decal) - Lightning Kick Barrage (emote) - Sorry about That! (stamp) - Bracelet (charm) Barrage Monster Hunter Set - Nergigante Series (Barrage: Exosuit Skin) - Large Barrel Bomb (decal) - Applaud (emote) ‐ Happy Hunting! (stamp) - Poogie (charm) Skywave Monster Hunter Set - Kirin Series (Skywave: Exosuit Skin) - Guild Crest (decal) - Prance (emote) - Don't sweat it! (stamp) - Felyne (charm) Roadblock Monster Hunter Set - Rajang (Rajang: Roadblock Skin) - Well-done Steak (decal) - Regret (emote) - Rad-Jang! (stamp) - BBQ Spit (charm) Krieger Mega Man Set - Yellow Devil (Krieger: Exosuit Skin) - Wily Logo (decal) - Grovel (emote) - Forgive me! (stamp) - Dr. Wily (charm) Witchdoctor Mega Man Set - Air Man (Witchdoctor: Exosuit Skin) - Metall (decal) - Game Over (emote) - Lying low! (stamp) - 1-UP (charm) Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.