Campus Life
Create your own path Some say college is the best time of your life. Is it true? In this game – yes! Even if you graduated long ago, it is never too late to enjoy the rush of university years once again. Create the perfect student by choosing the finest set of qualities and skills. An extraverted party animal or a hard-working bookworm – it’s up to you to decide! Experience the prime of youth with your character and bring it through four years of college’s hardships… Make Friends and Frenemies! Networking is the key to successful college life. Being a lone wolf is difficult, so join a fraternity to meet people with similar goals and ambitions. Take part in mysterious initiations, help organize annual events, and make a contribution to a hundred-year-old tradition. If fraternities aren’t for you, just enjoy your ordinary life with other students. While looking to forge friendships, you may find something a little more spicy. After all, being in love isn’t forbidden on our campus… Discover the holy grail of work – life balance While trying to survive from day to day, don’t forget to study. Unfortunately, partying isn’t the solution to all your problems. Try to find time to review the material alone or with friends. Attending lectures will actually help you pass upcoming exams. Unbelievable, right?! However, all work and no play makes a student a dull boy. In all this craziness, you have to maintain a balance between draining hard work and a vivid social life. Various campus activities will surely help you with that! Become a campus celebrity We almost forgot about the last factor of a successful college life – reputation! Grades, connections, and even graduation don’t matter if your name is nonexistent. There is no point in doing your best if no one knows about you. The conclusion is simple – maintaining your reputation is crucial. Build up your fame by networking with influential students, completing goals and achievements, and accumulating good grades. It’s that simple! Do everything you can to graduate as the most famous student! Take part in many activities available on campus: - Attend classes - Explore the various clubs - Support your fraternity/sorority - Throw parties - Meet with friends - Deepen relationships - Work part-time to pay tuition - Decorate and chill out in your dorm room.