C14 Dating
You play as Melissa Flores, a 3rd year anthropology student participating in a summer archaeological internship. The field school takes place in Belgium, over 5000 miles away from your native California! You’ll be staying in an unfamiliar country for two months, it can be nerve-racking, but you couldn’t pass up such a learning opportunity! Maybe you’ll dig up some bones, or even unearth tools that were manufactured by early humans. You might also forge friendships and find romance during your stay… Features * Romance Deandre, Hendrik, Kyler and Shoji * Dating sim gameplay with optional archaeological minigames * Beautiful manga artwork and original soundtrack * Secret yuri romance option * A different cast with some very unique characters!