BROKEN MIND
In BROKEN MIND, you play Agent Frank Morgan, a detective with a dark past. You will have to investigate the disappearance of a teenage girl who was abducted during a live Internet broadcast. The investigation is accelerated when Laura's phone emits a signal a few miles away in the middle of the forest! BROKEN MIND is an action Survival Horror. Fight, investigate, solve the puzzles and find out what happened to Laura Campbell. If she is still alive you must act quickly!