Brocula Demo
Embark on an epic journey as Brocula, a vampire awoken from a 500-year slumber in a world unrecognizable to him. Stripped of his wealth, he must navigate the daunting maze of capitalism, taking on part-time jobs at the local garage, coffee shop, and restaurant to earn a meager living. But that's not all—his ancestral castle, now in ruins, poses another challenge. Work tirelessly to repair the dilapidated fortress, all while facing the bureaucratic hurdles of reclaiming its ownership from the town's mayor. Engage in a captivating gameplay loop that revolves around money and societal struggles. Tend to your crops, cultivate a flourishing farm right next to the castle, and sell your harvest for profit. Immerse yourself in the art of fishing, honing your skills to reel in a bountiful catch that can be used for cooking delicious meals. Yet, as a vampire, your responsibilities extend beyond mundane chores. Manage your cult, restoring the once-forgotten church and conducting regular sermons to gather the lifeblood you crave. Venture into the treacherous depths of the everchanging forest, an enigmatic dungeon teeming with monstrous creatures and valuable treasures, ripe for the taking. Experience the rich tapestry of Brocula's world through stunning visuals showcased in our screenshots and cinematic trailer. Will you rise against the perils of capitalism, reclaim your heritage, and forge your own destiny? Unleash the immortal within and embark on an unforgettable quest!"