Bright Side: Riddles and Puzzles
Who is lying? Who will survive? Which way is safe? Watch unusual stories and solve tricky riddles with your friends or solo. Boost your creative thinking skills and make your free time more interesting. Analyze information, pay attention to details and make quick decisions because you don't have much time to answer. Compete against your family or friends, score as many points as possible and become the riddle master!