Brewpub Simulator
Quit your day job, open a bar! Decorate the place, create your own beer and design your labels. Keep your kegs full and your customers happy, and never stop growing! What's in the game - Brew your own beer! Buy ingredients and follow recipes or create something new, unique, and possibly not awful. - Make the place yours! Add new furniture, change wall decors, buy party games… And clean up the place once in a while, maybe? - Get those star ratings high and maintain your reputation on social media. - Have fun with minigames! Arcade machine, dart, pool, and also minigames related to your work. - Up for an extra challenge? Take on special daily tasks for extra profits. Turn a ruin into a classy brewpub! Have you ever wanted to open a pub? Now you can! Give new life to an old run-down brewery that you just inherited. Serve the best (or the worst) beer in town and make a reputation for yourself. Master the art of brewing Do you think that brewing is easy? Well yes, but actually no. Recipes are easy enough to follow, but brewing a perfect beer requires precision and experience. Find out if you have it in you. Become the #1 brewpub! Make your customers happy and your place nice and clean. Create your own beer brands, design your labels, keep your kegs full, and never stop growing. Cheers!