Brave Escape - Friend's Pass
THIS DEMO NOW INCLUDES FRIEND'S PASS! Only one player needs to own Brave Escape. The second can join for free using this Friend's Pass. Here's how it works: - Install the free Brave Escape Demo + Friend's Pass. - Choose Join Game. - Enter the invite code sent by your friend who owns the full game. - You’re ready to enjoy the full adventure together! This demo includes access to the Ancient Cave - the first world. A 2-Player Platforming Adventure Brave Escape is a challenging 2 player co-op platformer where two players must work together to navigate through hundreds of hazard filled levels. Play as both Colin and Floyd in their bold quest that requires skilled synchronization with every step, jump and climb. Gather collectibles, uncover secrets, and experience the excitement of Brave Escape as you and your companion embark on an unforgettable journey. Cooperative Gameplay Each character comes with a unique ability - Floyd's boost mechanism and Colin's climbing rope are both essential tools that will help you tackle the cave's terrain. Synchronization and puzzle solving will be the key to your success. Tools of the Trade Based on your location, Floyd will be equipped with a special gadget to help in your quest. - Glacial Falls: Wind Gun - Glowing Depths: Flashlight - Serpent's Hollow: Grapple Hook - Moai Chambers: Freeze Gun - Thunder Ridge: Magnet Gun Two Ways to Play Brave Escape offers two difficulty settings to suit you and your partner's level of skill. Standard mode provides a more approachable experience with gentler obstacles and forgiving timings, perfect for players who are newer to precision platformers. Brave mode is the ultimate challenge - the way the game was truly meant to be played, designed to push your skills and coordination to their absolute limit. Let the Adventure Begin Prepare for adventure! Wishlist Brave Escape now and be among the first to embark on this epic journey!