Bonk 'N Bash (Xbox Series X/S)
A small and hard-headed dinosaur sets off on an adventure to break obstacles, defeat enemies and gather all the lost dinossaur eggs lost after the eruption started. Help our little friend continue the mighty dino lineage by saving all the eggs and avoiding total extinction! The gameplay is simple, fun, and fast-paced, focusing on quick thinking, trial and error and precision. Despite the simplistic nature, Bonk 'N Bash can be quite challenging, so prepare yourself to die a lot. Use your frustration as a fuel to keep on going until your beat all the levels!