Boisterous Brigands Bundle
Don a daring costume, play your fight song on a new banjo and cause chaos with some gnarly weaponry. The Boisterous Brigands Bundle contains the Islehopper Outlaw Costume, Banjo and weapons, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.