Bob The Brick Breaker
A game inspired by old arcade games, where waves of bricks make the climb to the top increasingly difficult. Adding to the challenge are minions and bosses, who will put us to the test. Ask your friends for help, playing as a duo, or go head-to-head to see who's the best. If you think you're the best of the bunch, then get ready to prove to the rest of the world that you've got what it takes via the online leaderboards. Prove you can outlast everyone else and be worthy of the title of brick king. Let the challenge begin!