Blooming Brigand Bundle
No matter what the time of year may be, you'll always have a spring in your step when your trusty vessel and even the contents of your armory are bursting with vitality. The Blooming Brigand Bundle contains the Spring Blossom Weapon Bundle and Fishing Rod for your pirate, the Spring Blossom Figurehead and Sails for your ship, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.