Blood Hunting
You are Chase Jones, who lost his family when he was young. You will need to put the pieces together to understand what happened to them. As you uncover the truth you become aware of what you must do. Unfortunately, those responsible have begun to hunt you so they can put an end to this investigation. An unknown stranger helps by sending text messages to your phone. You have to survive long enough to discover the truth and try to do something about it. Keep your phone close and remember you cannot fight them. You will only survive if you hide and find them before they find you. As you are sleeping you are awakened by your phone that they have found your hotel. You must avoid them and find the person responsible before they find you.