Blast'N Bounty
Engage in retro vertical scrolling shoot’em up mayhem as Quad the frog bounty hunter! Betrayed by his first mate, former gangster Quad returns years later as a space bounty hunter, setting his sights on the mafia’s 7 generals so he can finally exact his revenge against their now infamous leader! Blast’N Bounty is a vertical scrolling shoot’em up presented in a mix of retro pixel art and low poly 3D. Inspired by genre classics, Blast’N Bounty offers modernized widescreen visuals, slick animations and intuitive controls that are easy to pick up but require a deft hand to really push Quad’s limits. Secure upgrade flasks to increase ship defenses and acquire a variety of drones, each with unique behavior that works in tandem with your main shot. Master 8 challenging levels! Blast through the 7 generals’ stages in any order before the final showdown!